hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > چندرسانه ای > ویدئو > دانلود قسمت پنجم سریال قورباغه | دانلود سریال قورباغه قسمت 5

دانلود قسمت پنجم سریال قورباغه | دانلود سریال قورباغه قسمت 5

قسمت پنجم سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی  دوشنبه 29 دی 99 در شبکه نمایش خانگی منتشر می شود و از طریق همین صفحه قابل دانلود است.

خلاصه داستان

من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می ‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می ‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه. بعضى اوقات فکر مى کنم دارم خفه مى شم. احساس مى کنم همه جا بسته است و من نمى ‌تونم نفس بکشم.

اسامی بازیگران
سحر دولتشاهی , صابر ابر , نوید محمدزاده , هومن سیدی , آناهیتا افشار , مهران غفوریان , نوید پورفرج , محمدامین شعرباف , احسان منصوری , نیما مظاهری , سعید حاج علی , سیامک اتفاقیان و فرشته حسینی
خلاصه قسمت 4 سریال قورباغه 
در قسمت چهارم یک ایست بازرسی سبب می‌شود تا همراه با افکار رامین وارد دنیای کودکی اش شویم. سال ۶۷ زمانی که رامین چهار- پنج ساله به همراه خانواده اش به خانه‌ی مادری اش در رشت می‌رود. روز‌های آخر جنگ، جماعتی که خانه هایشان را برای در امان ماندن از موشک ترک کرده اند و به شمال رفته اند و با پذیرش قطعنامه دوباره آهنگ بازگشت می‌کنند.

رامین در همین دوران است که چیز‌هایی مشاهده می‌کند و اتفاقاتی می‌افتد که در تمام عمرش تاثیر می‌گذارد. پدر رامین برای بدست آوردن پول هر کلاشی‌ای می‌کند حتی به همسر خودش هم رحم نمی‌کند. او خیلی راحت سبب قطع شدن انگشت دست همسرش می‌شود و اندکی هم عذاب وجدان نمی‌گیرد. هیچ کس هم به جز رامین از این موضوع باخبر نیست.



1- لینک دانلود سریال قورباغه قسمت 5 با کیفیت 480

2-لینک دانلود سریال قورباغه قسمت 5 با کیفیت 720

3- لینک دانلود سریال قورباغه قسمت 5با کیفیت 1080

4- لینک دانلود سریال قورباغه قسمت5با کیفیت 1080 HQ

5- لینک دانلود سریال قورباغه قسمت 5 با همه کیفیت ها

 تیزر سریال سریال قورباغه قسمت 5




امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد